VANILLA TWILIGHT.


Bild från helgen. Linne från SVEA och kjol som ja gjort av en klänning. Brillsen är ifrån Ginatricot.

ANNARS? tänkte bara säga hej och berätta lite om min dag. Har jobbat som vanligt, känner mig rätt trött på det nu faktiskt. Jobbar i stort sätt varje dag i veckan. Men imorgon är jag ledig, ska bli helt underbart. Ska först till frisören (har inte klippt mig på 6 månader) och sen ska jag träffa Caroline på stan. LÖÖÖÖNEN KOMMER JU IMORGON !! :D Vad ska ni göra? slösa era pengar på onödigheter?

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack goding:D



så gött med lön imorgon, fast jag ska försöka spara denna gången tror jag haha. Köper upp alla pengar så fort jag får dem så har man inget kvar i sluten av månaden och det är så tråkigt! vad ska du göra?:)

2010-05-24 @ 20:28:07
URL: http://jessicakeranen.blogspot.com
Postat av: Zandra

grymt snyggt!

2010-05-25 @ 10:12:07
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0