SHELL

Har fått något sort pysslefnatt, har tusen ideér i huvudet just nu som jag vill göra. Här har ni iallafall ett grymt snyggt halsband från H&M. Det enda är att jag inte är så förtjust i det bruna snöret, skulle varit mycket snyggare med ett vitt eller något mer åt det röda hållet så det matchade snäckan. Tänkte att jag kanske kan göra ett själv. Vet dock inte vart man kan hitta snygga stora snäckskal. Eller ska man kanske köpa halsbandet behålla snäckan och sätta dit ett nytt band? Om ni har något tips på vart jag kan hitta snygga snäckskal, kontakta mig;)  


Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och lämnar ett litet spår på att ja varit här och kikat lite =)

2010-05-12 @ 18:33:45
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0