GODMORGON

Gårkvällen var riktigt lyckad, vi var hemma hos Emilia och festade. Sen tänkte vi dra ut men vi stannade kvar där till halv3 istället. Sen åkte vi buss hem, helt fullpackad med folk. En kille vid namn pelle satt sig jämte mig och ställde 100 frågor haha, han mådde illa och ville gå av bussen;D hatar att åka buss egentligen, man är fast och om man hoppar av så är det ju kört. Speciellt om man åker onsala bussen, det är ju inte lite långt att gå hem isåfall. Har tyvärr inga bilder...som vanligt. Tog en snabb outfit bild men den blev ful som fan. Vet nte riktigt vad det är för fel på min kamera men bilderna blir helknasiga, hade iallafall min korsett med en tajt, hög skinnkjol och en halvkort oversize vit tisha över + massa smycken. Nu ska jag gå till köket och dricka oboj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0