FRÅGA OM FLYTTEN:

Postat av: p
kan inte du skriva vart du ska flytta? ska du själv? skriv om din flytt
2010-03-09 @ 21:32:49

 
SVAR: Jag bor just nu i centrala Kungsbacka, nu ska vi flytta till Onsala/vallda, i näheten av Smarholmen för att vara mer exakt. Jag ska flytta tillsammans med min familj. Jag vet att jag egentligen borde flytta hemmifrån och det vill jag verkligen göra. Men jag känner att jag trivs bra hemma och det finns mycket som jag behöver få gjort innan jag flytta hemmifrån. Jag vill inte tillbringa min ungdom till att betala massa dyra räkningar när jag endå trivs bra hemma och älskar mina föräldrar och syskon (betalar självklart hemma och jag står för mina egna "räkningar"). Innan jag flyttar hemmifrån vill jag ha ett tryggt jobb med bra lön så jag inte behöver snåla de sista dagarna i månaden. Vi flyttar om 1-2 veckor och ni kommer självklart få bilder på huset när vi väl kommit iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0