DAMN IT!

Jag blir så otroligt frustrerad...först över hur dålig smak svenska folket har och låter anna bergendahl?? vinna melodifestivalen. Jag älskar ju eurovision song contest men nu vill jag inte titta längra, förra året var också en katastrof! Nä ja är så besviken såå jag vet inte vad ja gör.. hhaha. Och sen gör det de inte lättare när man sen klockan 16:00 igår försökt besälla hem ett par skor och "sidan inte kan visas" kommer upp hela tiden eftersom ellos.se är efterblivet, kan säga såhär att det inte fungerar än. Vet varken ifall jag ska skratta eller gråta. Hahahaha FAREWELL. 

Kommentarer
Postat av: emelie

sämsta skiten ever!!!!

2010-03-14 @ 12:12:24
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh ja vet . just nu har asos jätte mkt fint!!. åh ja håller me dig me melodifestivalen. fast bättre att anna vann än ola eller erik sade, tycker jag. haha. fast anna skulle defenitivt inte heller vinna. ush haha.

2010-03-14 @ 20:38:25
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0