HOLY CRAP!!



Testade precis veet hårborttagningsvax och herrejösses vad ont det gjorde. En konstig smärta som...jag kan inte förklara hur det kändes, det gjorde ont för 1 sekund sen var det bra igen, så det är ingen långvarig smärta. Jag drog två gånger sen gav jag upp. Im a coward!! hhaha Resultatet: Det fungerar ganska bra dock krävs det typ 4 drag på ett och samma ställe för att allt ska gå bort så om du är en "painseeker" så tycker jag att du ska testa den. Kommer jag göra det igen? Jag vet faktiskt inte, jag tror det. Ska iallafall vänta ett tag och se ifall de växer ut snabb, ifall det håller sig i 2 veckor kan jag nog testa det igen. Funderar dock på att testa den där som man skrubbar bort håret med i duschen, den verkar vara lite mer....behagligare.

NÅGON SOM TESTAT NÅGON VEET PRODUKT? VAD TYCKTE DU?

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

jag har testat den man "skrubbar" bort håret med. Bra på vinter, men inte sommaren, färgen försvinner med håret skulle man kunna säga. Tror att det är för att medlet är så starkt, så kan svida lite med när man använder det.

hoppas jag hjälpte ngt:).

2010-06-11 @ 18:01:43
URL: http://bloggbyhaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0