TRYCKA NER MITT LIV I EN VÄSKA


Köpte dessa resväskorna förra veckan på Lundbergs, de hade dessutom 20 % på allt i butiken och då blev jag glad. Fick båda väskorna för 2000:- och sparade 500kronor. Har börjat packa lite (ja det är 2 månader kvar tills jag åker) för jag vill se hur mycket jag kan ha med mig och hur mycket det kommer väga. Har bla. lagt ner lite nya saker som jag inte ska använda förens jag är i Australien. Jag ska få ner allt mitt liv i en väska som inte får väga mer än 20 kg, hur sjukt är det! Får nog åka i två par byxor, 3 tröjor och klaga på att jag lätt fryser XD Fast jag är rätt bra på att packa, lyckas alltid packa så det blir precis så mycket man får ha med sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0