P!NK

har funderar och funderat på ifall jag ska starta en ny blogg, just nu känner jag faktiskt inte alls för det. Har typ...tröttnat även ifall jag älskar att skriva av mig här. Ah vad har då hänt de senaste dagarna, Har jobbat, vart i Varberg så var vi på Pink konserten på ullevi igår, sjuuukt grym var den ! Idag har jag och mami vart nere vid smarholmen och badat och nu blir det pepp inför kvällen som börjar med förfest hos Angelica och sedan utgång i vackra Göteborg:)

PS. kanske startar en Australien blogg istället..hör av mig ifall ja gör det. På återseende.



Fanny var glad när Takida kom upp på scenen (shes a Tradera sucker as i call them)

Porr. Mitt typ favorit band när ja var 14, kändes helt otroligt att se dem laajv;) hade tillochmed dem som mitt lösenord på lunarstorm ;) ha ha


Finaste Fanny & Ingrid...och jag som precis skulle nysa på bilden..eller inte. Min nya ring syns också på bilden, en liten skelögd "panter" från bikbok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj me pink , några av mina kompisar var oxå där =)

2010-07-24 @ 17:23:54
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0