SHAKE IT LIKE A POLAROID PICTURE


Min fiina nya kamera, från Canon med 14,1 mega pixels min förra har typ....10 så det känns bra. Ingrid köpte typ en likadan fast i silver ohc med typ 12 mega pixels och en bärbar data. kameran kosta förövrigt 2199:- helt okej pris enligt mig. killen eller snarare "gubben" som hjälpe oss typ hatade oss för vi kunde inte bestämma vilka färger vi skulle ha, vi valde rosa sen helt plötsligt "nej jag tar svarta eller nej silver är ju rätt fint....vad tycker du madde, brun eller silver samtigt som ingrid posade med kartongerna" han blev riktigt irritrad ha ha. Han ville antagligen bara få sålt dem så han skulle få försäljnings status;D

NU: in till göteborg för att träffa Isabelle, Ingrid och Caroline...blir inte borta så länge för jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0