EN JVLIGT BRA DAG HELT ENKELT

Dagen börjar med 5 spralliga tjejer som får gratis insläpp pga kontakter ;) Vi åkte någon gunga på berget och när jag klev ur kunde jag inte sluta skaka. Har blivit en sån mes, vi åkte också höjdskräcken (trodde seriöst att jag skulle dö), jag har sen skällt ut massa ungar som sprungit före i kön hahah! och vi har blivit neddränkta i colorado...eller ah egentligen så blev bara Ingrid blöt, hon fick allt över sig haha. Men sen åkte vid flomride och då lurade mina "såkallade" vänner mig att sätta mig längst fram eftersom man blir minst blöt där, enligt dem och killen som jobbade på attraktionen. Upptäckte rätt snabbt att det inte var sant. Kom ut därifrån helt genomvåt + att killen på attraktionen vek sig av skratt. Sen får vi gå in bakvägen på balder åh slippa stå i kö i 40 minuter eftersom min kompis jobbar där. Tack johan ;) Sen vid 10 tar vi pendeln hem till Kungsbacka träffar friis som förvrigt säger att han läser min blogg. trevligttrevligt. Bestämmer mig för att ta 731an hem istället för 733an (båda går hem till mig) min mobil har tidigare under dagen dött och plötsligt står jag mitt i ingenstanns med svarta åkrar runt mig, bussen försvinner i mörkret och där står jag helt ensam med en värdelös telefon i handen. skriker "neeeeeeeeej!!! det är inte saant!" och börjar gå de 2,5 km hem men ser plötsligt ett upplyst hus. Utan att tveka plingar jag på möts av en förvånad man och frågar om jag kan låna telefonen. Ringer papi och nu ligger jag nerbäddad i min säng efter en helt underbar dag med mina fina vänner.

GODNATT <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahaha shit vilken dag! "gungan på berget" .. antar att du typ menar uppsvinget och den är så jävla läskig att jag inte ens satte mig i den i år. haha shit! fattar att du nästan dog men är glad att du överlevde (såklart!) haha

2010-08-03 @ 08:30:06
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0