16:40


Såhär ser mitt hår ut nu, hon klippte rätt mycket på längden tyckte jag men det kanske inte märks haha. det behövdes iallafall.

Äntligen hemma, har "halvsovit" hela dagen. Har vart helt utslagen...kanske beror på vädret? Ah..efter tandläkaren misshandlat mina tänder som förövrigt blev göörfina så åkte jag in till stan för att möta upp Ingrid som var och klippte sig. Efter det träffade vi Caroline, blev stan, lunch och sen fika på det. Nu är jag hemma....ska dra på mig mysbyxorna nu och sen börja kolla över mina resväskor och vad jag egentligen ska ta med mig, det är ju bara 5 dagar kvar nu. Läskigt. Vampires suck som vi såg igår var förövrigt sjukt bra, skrattade jätte mycket men den kunde vart lite längre.

Kommentarer
Postat av: Zandra

fint fint fint! hihi och jag vill också se den filmen snart :D höhö men det tar väl 5 år innan den kommer till den här lilla hålan.. suck

2010-08-26 @ 11:32:45
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Anonym

å så skoj. va spännande. inte alls långt kvar ju =)

2010-08-26 @ 15:17:08
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0