VÅR <3

JAG ÄLSKAR VÅREN. Hur underbart är det inte med klarblå himmel och sol hela dagen. Enda nackdelen är ju pollenallergin, funderar på att börja ta medicinen snart så jag slipper allt kli i halsen, ögonen och öronen. Någon mer som har pollenallergi? Idag har jag och jossan suttit ute i solen sen kom ville och emil och joinade oss, de hjälper oss att hugga ner till träd i skogen vid vårt hus. Åt polly och drack julmust. Sen bestämde vi oss för att ta en tur med moppen (känner mig som 15 igen!) som pappa ska sälja åt en vän till familjen. Vi åkte ner till smarholmen, riktigt mysigt. Snart kommer papi hem då ska vi åka och köpa pizza ;D vilken underbar dag!


Random outfit from a few days ago.

kavaj. HM (sytt på andra knappar)
Linne. systers, kommer från tessie tror jag.
Örhängen. HM divided.


Kommentarer
Postat av: lina

apsnygg kavaj :D

2010-04-09 @ 16:51:24
URL: http://ropes.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så snyggt!

2010-04-09 @ 17:16:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0