THEY MAKE ME SAD, THE PEOPLE WHO DOESN'T CARE

Hade en rätt dålig dag igår efter klockan 6. Som innehöll tårar, förtvivlan och frustration. Ni vet när "bägaren rinner över" och man inte klarar av allt längre. Ingen tar något på allvar, ingen lyssnar....jag började faktiskt gråta igår, längesen sist. Vid klockan 11 kunde jag inte hålla inne tårarna längre, det är tufft att göra det jag gör, det tar på en psykist och fysiskt. kan inte berätta mer i detalj eftersom detta är en offentlig blogg. Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur jag kände mig igår. Måste skicka ett sms till adam och säga tack för att han fanns där för mig igår.

Här har ni outfiten från igår. Oddmolly, lackleggings, sammetskjol, vit oversize Hmtrend.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

bara att ringa om de är något <3

2010-04-10 @ 14:31:10
URL: http://thinkpositive.devote.se
Postat av: sara

Nej gumman... tror jag att jag vet vad det handlar om.. det är bara att bit i hop.. det kommer kännas bättre efter ett tag.. ÅÅÅhh gumman... Ring om det är något... PUSS PUSS

2010-04-10 @ 23:02:01
URL: http://victorywithinthemile.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0