SNAKE BITE


Har som ni säkert redan vet, piercing i läppen. Enligt mig syns det inte särskilt mycket eftersom jag och folk runt omkring mig är så vana. Vill verkligen sätta in en ring nu istället för en stav som jag har för tillfället. Saknar min svarta ring som min förre detta pojkvän Tias snott av mig hahah;D Ska köpa en ny nu i veckan. Sen funderar jag också på att satsa på "snakebite" har velat det ett tag nu men mina vänner skulle bli galna på mig! För er som inte vet vad snakebites är så är det när man har en piercing på varje sida av läppen. Får se med det där, men en ny läppring får jag ta och skaffa mig. Bilden är för övrigt en gammal bild på mig från slutet av 2008. GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin bild ;)

2010-04-23 @ 10:27:53
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: ÅSA

jag älskar snakebites!

men folk skulle typ döda mig om jag skaffade det^^

men du passa så jävla bra i piercing (:

2010-04-23 @ 20:45:59
URL: http://chimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0