NEW UPDATE.

okej, ändrade planer...gårdagen kan nog ha varit den bästa dagen på länge, ler bara av att tänka på det. Kunde tillochmed inte somna igår för jag kunde inte sluta le. Jag berättar mer när jag vet lite mer så fortsätt kolla in så berättar jag allt. Ah just nu sitter jag på ett riktigt mysigt internet café med bra utsikt =snygga killar som går förbi;) Om en timma ska vi till Taronga Zoo!!! Ska bli så himla roligt. Titta på kangaroos och aprottor som kan flyga. Btw, imorgon är det en månad sen vi flyttade hit och jag kan faktiskt erkänna att detta är det bästa valet jag gjort i mitt liv, kan fortfarande inte förstå hur lyckligt lottad jag är att jag har möjligheten att bo här, ta bussen in till city, kalla bondi beach för vår strand. Det är nu livet börjar.

Mer uppdatering kommer ;) Ni ska få bilder på vår flat also,
TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: Zandra

åhhhh så härligt det låter! och är så glad för din skull :)

2010-10-01 @ 00:26:56
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0