<3



Om det inte vore så att jag har sjukt dålig kondition skulle jag hoppa jämnfota hela dagen. Igår köpte jag ett par Hurley jeans dooooom är så himla fina skulle visa er om jag kunde, för er som inte vet är hurley ett av mina favorit märken. De har så otroligt snygga kläder. Tråkiga är att det bara finns hurley killkläder i Sverige men här har de massor med fina tjejkläder. Har alltid suttit och suktat efter allt fint som finns på hemsidan och nu har jag det utanför min dörr ;) liiiike.

Har fått jobb föresten, i en klädbutik på Bondibeach. Jeeäääh!
Orkar inte skriva mer nu, har bloggtorka det kanske märks?
Ikväll ska vi till IMAX cinema som ligger i Darlingharbour, de har världens största bildskärm där:D


Kommentarer
Postat av: Zandra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

2010-09-27 @ 13:35:43
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0