22:39

Efter att jag slutade jobbet vid 3 åkte jag hem dirket och gjorde iordning mig för att sen åka in till Göteborg för att träffa Ingrid och Caroline. Vi skulle ta en fika men det tog evigheter för oss att hitta ett bra ställe, gick runt i typ hela Göteborg, hittade tillslut ett mysigt café på linne med äklig mat. Vi satt där i några timmar och skrattade åt massa löjliga saker. Kommer sakna Caroline så mycket nu när vi flyttar till Aussie. Vill trycka ner henne i resväskan så hon kan följa med;) Just nu sitter jag vid tv:n och funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, ska hålla igång hela dagen imorgon också. PUSS


Hahah, finaste bilden XD fråga mig inte vad carro gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0