I love the way you lie

Min vardag är ett schema just nu. Har 2 A4 papper med saker jag måste köpa, göra, folk jag måste ringa och träffa mm. Har som sagt haft en helt underbar vecka i Tunisien, kan inte ens förklara hur underbart det var. Har hänt så mycket så det var riktigt jobbigt att lämna allt. Det är också min sista vecka på jobbet, jobbar 5 dagar till sen är jag uppsagd. Just nu sitter jag och skriver rent mitt Cv och vid 3 ska jag in till Göteborg för att träffa Cassandra, Rebecka och Niklas för sista gången innan jag flyttar. Så tråååååkigt, kommer sakna dem då mycket....de är så många som jag kommer sakna. Men ni vet att ni alltid är välkomna att hälsa på.

Här har ni lite bilder från när vi var ute på en båttur till en öde strand och tittade på delfiner.
två grymt sköna människor vi träffade där nere som vi umgicks med och jag.


mamma och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0