BULLSHIT

Är såå jvla irriterad, fick precis ett argt sms av mitt ex mattias att han hört att jag hade vart på fest förra helgen och sagt massa skit om honom" (när jag dessutom var i tunisien den helgen) Han har alltid vart sån som anklagat innan han frågat om det är sant. Han blir helt enkelt lätt upprörd över saker. Fick många såna sms under tiden vi var tsm att folk hade sagt att jag hade gjort eller sagt det ena och det andra fastän det inte varit sant. pratade precis med honom i telefon så nu har vi redit ut allt...Men jag blir såå otroligt arg och ledsen när jag får höra sånt, Kungsbacka backstabbers" = idioter. detta är en av anledningarna till att jag lämnar kungsbacka, allt skitsnack!

Kommentarer
Postat av: julia

det är sånt alla i kba är bra på, tyvärr! skönt att det löste sig :)

2010-08-22 @ 14:44:08
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: jessica

men gud, håller verkligen med dig. De va ett skäl till varför jag bytte skola från kungsbacka till göteborg. folk har inget annat att prata om än att hitta på falska rykten om folk de inte känner. man vill försöka att inte bry sig och ta åt sig men tyvärr gör man ju det endå! hade också järnat flyttat haha. men tur att det löste sig iallafall!! och sköönt att du ska iväg:)

2010-08-23 @ 16:05:35
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0