Beslutsångest


Sitter vid tv och tittar på "Awake" samtidigt som jag skapat en ny blogg....men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska börja om...fortsätta eller helt enkelt lägga av....så svårt. Känner att jag inte kommer ha tid eller viljan att blogga i Australien. Isåfall bara att jag uppdaterar någon gång i veckan. Har ju haft bloggpaus en gång innan men då fick jag "kli i fingrarna" och var tvungen att skriva av mig. Funderar på om jag ska skaffa en blogg på en annan sida också...någon som har något förslag?

Hur tycker ni att jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: åsikt

jag hade tyckt det vart kul om du fortsatte skriva från australien! jag hade läst och sett fram emot till nya uppdateringar =)

2010-08-18 @ 08:04:38
Postat av: julia

jag håller med, hade varit roligt att få läsa om din resa. men förstår att det inte är bloggen som är i tankarna i första hand, men någon gång ibland hade varit kul. kanske på bubbleroom? hade en där men bytte tbx för att inte tappa alla läsare men där är det helt ok, lätt med design med :)

2010-08-18 @ 11:32:11
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Helena

Om du bara uppdaterar nån gång ibland gör ingenting, bara du inte lägger av. Din blogg är nog min favoritblogg så skulle bli lite ledsen om du slutar blogga :')

2010-08-18 @ 12:40:07
Postat av: ÅSA

jag tycker att du ska fortsätta (:

den nya bloggen kan vara en australien-blogg, fast det var kanske det du hade tänkt.

jag vill åka till australien så vill jättegärna se hur det är! keeep going, I'll read!

2010-08-18 @ 13:14:14
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: Zandra

söt du är och fina bilder från tunisien dom du fått upp! jag tycker du ska göra som du känner. självklart kommer det vara svårt att finna tid för bloggandet i början av australienvistelsen.. men för både dina vänner hemma och för familj så är det ganska snällt och självklart uppskattat att ha en blogg när man är långt hemifrån :) (talar av egen erfarenhet) men tänk du igenom ditt beslut. men ta inte bort bloggen i första taget med risk för att du ändrar dig!

2010-08-18 @ 14:41:30
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: jessica

nej!! du får inte lägga av! hade vart jätte roligt om du skrev från australien!

ps. jag köpte dem med dragkedja, tog ett jäkla tag innan jag bestämde mig dock haha

2010-08-18 @ 17:10:42
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0