SVAR:

vart på H&M har du köpt den tröjan? :). herr eller dam avdelningen och vad kosta den?
Svar: den kommer ifrån ungdomsavdelningen på HM och kostade 149:-


Vad såg du för film på bio? Hur gick det med kakfatet?
Svar: Vi såg "i love phillip morries", rätt dålig film faktiskt. Vi blev lite besvikna. Jag vann det, så det är påväg hem till mig nu:) visar er det så fort det trillat ner i brevlådan.


du kan visa mer outfits :)
skitsnyggt halsband du har på bilden, varifrån?
Svar: Okej, det ska jag ordna. Tycker jag har fått in rätt många outfits denna veckan faktiskt. Tack så mycket, det är en kedja från OXXO och ett kors från gulfynd som jag satt ihop med en gammal läppring haha.


mer outfitbilder,älskar din stil:) top3 favorit plagg just nu?
Svar: tack så mycket :) Mina favoritplagg just nu är mina lackleggings, min stickade kofta från Zara och min nya rosa oversize tröja.


du e alltid så fint sminkad ! hur sminkar du dig:)?
Svar: tack så mycket, kan ta åh göra ett litet youtube klipp hur och vad jag använder:) skulle det vara nått?


Kommentarer
Postat av: Anonym

yt klipp låter bra! ;)

2010-04-01 @ 18:36:53
Postat av: Anonym

youtube låter som en grym idé!!

2010-04-01 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0