BUDGET

Håller på att skriva upp min budget. Börjar med att föra över pengar till mina föräldrar sen betalar jag mina räkningar till mobilen. Sen efter det lägger jag automatisk över 1000 kronor varje månad, oftast mer beroende vilken månad mm. Denna månaden har jag lagt undan 2000 kronor, för jag nallade för mycket förra månaden haha. Har inställt att det automatiskt dras pengar till mina föräldrar och till mitt sparkonto så jag inte ska se att pengarna trillar bort framför ögonen på en, så det är bättre att de är borta innan man ser hela lönen. Sen skriver jag upp vad jag är skyldig andra och vad andra är skyldiga mig + betalning av fakturor över något jag köpt på internet mm. Sen försöker jag få gjort alla betalningar de första dagarna så jag inte ska gå runt åh tro att jag har mer pengar än vad jag egentligen har. Jag hatar pengar, de kontrollerar en.


Kommentarer
Postat av: Malin

Danke =) ja håller med, hittar nästan aldrig jeans, lever i stort sätt i mina leggings men fyndade dessa i veckan för halva priset, på cassels faktiskt =)

2010-04-26 @ 12:49:11
URL: http://malinbrinde.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jo jag också, lackleggings is the shit! :)

2010-04-26 @ 13:37:08
URL: http://malinbrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0