TO GROW UP....SUCKS!

Skrev precis ett gööör långt inlägg, så stänger datan av sig. Har iallafall klickat in mig på lite extrapass, eftersom jag har sjukt lite pengar denna månaden är det lika bra att tillbringa dagarna på jobbet än att gå runt och slösa de sista slantarna. Känns som att jag gått in i väggen, Jobbar så otroligt mycket men jag ser alrig någon skillnad på lönen. Jobbar som ni vet väldigt mycket kvällar och nätter men våran OB ligger på knappt 20 kronor. Ibland känner jag mig som en papperskorg som kunder slänger skit på, ibland ignorerar man deras elaka ord men ibland kan man inte hålla tårarna inne, im not a punchingbag. Känns så otroligt frustrerande, Ikväll är det min sista stägning för denna veckan och jag är helt slut. Mina händer skakar och mina fringrar kan knappt greppa längre (ni vet när man försöker böja fingrarna men att man istället får stanna upp och medveten böja dom, de låser sig liksom. ruggigt obehagligt) jag känner mig sliten, har ont i axlarna, har sår och utslag på armarna (pga ett par handskar på jobbet vi använder när vi filtrerar som innehåller glasfibrer som skär upp huden). Mina ögon är fullda av tomhet istället för frukstrationen som jag försöker dölja. Även ifall det ibland är riktigt jobbigt så älskar jag mitt jobb, det har gjort mig till den personen jag är idag. THIS I GROWING UP, IT'S TOUGH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0