SVERIGES BIDRAG, EN KISSEPAUS?

Jag byter kanal för att titta på eurovisionsong contest åh möts av tre udda programledare. Den ena kunde inte prata så man fick anstränga sig för att höra vad hon sa, killen var helt stirrig och den tredje allmänt udda. Sen dödas minuterna ihjäl av dåliga låtar och konstiga artister när plötsligt anna bergendahl (eller vad hon nu heter?) kliver upp på scenen och gör så jag skäms ihjäl. Med hennes "kissepaus-låt" Ja det finns ju alltid en låt som man lika gärna kan hoppa över och gå på toa medans den spelas i bakgrunden. Så kände jag när hon kom upp på scen, en kissepaus? Men det som gör det hela ännu värre är hennes otroligt fula hår och sminkning som får henne att se ut som en 37 årig tant som shoppar på barnavdelningnen, JA idag kan jag faktiskt säga att jag skäms över att vara svensk......och från att ha älskat att titta på eurovisionsongcontest kan jag säga att jag aldrig kommer att titta på det igen.
VAD TYCKER NI?

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag gillar inte anna, alls. igår var första gången jag hörde hela låten och tyckte den var okej. men.. salem borde vunnit! han hade nog lyckats ta sverige till final iaf.. hm. mysigt hus ni har :) nu vill jag se vad som fanns i den där påsen ;)

2010-05-28 @ 08:59:30
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Anonym

håller med !. fast jag tycker hon sjöng låten bra. fast personligen gilla jag inte henne, o tyckte inte hon skulle vunnit melodifestivalen alls !, ,men eftersom sverige för första gången i schlager historien inte ens gått vidare till final , så hoppas jag sverige lägger ner skiten nu genast!

2010-05-28 @ 14:33:56
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0