spreadshirt.se

Ni vet det där linnet från Topshop jag skrev om några inlägg innan, det var helt slut. Älskar sport linnen mm. Ett av mina favorit linnen, är det ni ser på första bilden är basket ball inspirerat. Det finns typ inte så mycket sånna linnen så då tänkte jag att jag kan ju lika gärna göra ett eget istället. På spreashirt.se men problemet är att de har jätte fula "linnen, tshirts" som man får trycka på isåfall. De finns ju en "print" affär här i Kungsbacka, ska gå dit och kolla med dom ifall man kan trycka på en egen tshirt/linne. hoppas :D På bilden ovan hat ni några av trycken jag tyckte var snygga, de två på sidorna har jag gjort själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0