MY CLOSET

Upptäckte precis, eller det kanske inte är en nyhet att min garderob bara består av svarta, vita och gråa kläder. Känns sådär faktiskt, men jag passar verkligen inte i färg. Jag gillar att ha vita toppar, svarta byxor, jeansshorts och kavaj. CLEAN AND SIMPLE helt enkelt. Men nu till sommaren borde jag skaffa mig lite mer färgglada plagg, en puderrosa (gills inte som färg säger ingrid men men) klänning står högst upp på listan iallafall. Ah just nu sitter jag ute på balkongen, läser en bok och dricker hallonsoda. Sen måste jag ta en dusch och bege mig in till stan för att träffa Ingrid. TALK TO YOU LATER.


Kommentarer
Postat av: Helena

Grymt bra blogg, keep it upp! :) Det finns en jättefin puderrosa klänning på mq för en femhundring ungefär, skirt tyg överst typ. Lite svårt att förklara , men du borde spana in den om du inte redan har hittat nån ! (:

2010-05-11 @ 17:17:07
Postat av: Madeline

Helena: tack så mkt. vad glad jag blir:) åh den ska jag spana in :):)

2010-05-11 @ 19:43:53
URL: http://adelinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0