ATTANS JÄRNSPIKAR!!

Skulle precis klicka hem den otroligt fina, dyra kumkum ringen som jag suktat efter i en evighet, så finns den inte i min storlek !!! weeeeep' ...kanske var lika bra så slapp jag bli 1200 :- fattigare. Får helt enkelt vänta och se om den kommer in på raglady i Kungsbacka. cross my fingers. Annars? Har precis bokat bio till ikväll, jag ville verkligen se "prince of persia" men P fick bestämma så det blir robin hood. Den verkar också väldigt bra. Så nu tänkte jag ta på mig och sen åka in till stan. PUSS

Detta fina armbandet från mint får gärna sitta runt min handled ;)

DAGENS OUTFIT KOMMER UPP SEN NÄR JAG KOMMER HEM.


Kommentarer
Postat av: Zandra

jättefint armband :) hihi men.. det kanske var bra att ringen inte fanns! tänk vad mycket du kan göra för 1200 istället :D mmmmm

2010-05-21 @ 08:43:32
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0