WHY MADELINE?!

Har varit uppe sen klockan6 imorse, åkte med min far in till Göteborg vi 7-8. Åt frukost där och gjorde mig iordning för att sen göra lite ärenden på stan. Plötsligt hamnar jag i kön till H&M Garden collection, Folk blev som galna när dörrarna öppnades. En äklig tjej med pradabrills som stod snett bakom mig armbågade sig fram, hennes blick var fylld med hat åt de människor som stod i hennes väg. Det var den första och sista gången jag går på något sånt, helt sjukt att många av oss är helt besatta av att ha och ha. Jag fick iallafall tag i en vit tunika och den vita klänningen med vita blommor på. Men kan faktiskt erkänna att jag blev lite besviken av kvalitén, det såg billigt ut helt enkelt så jag hängde tillbaks dem. Alla de fina plaggen tog slut på några sekunder, helt galet. Sen gick jag vidare en stund på stan och det slutade med lite mer påsar än jag förväntat mig. Är så otroligt besviken på mig själv haha. Har ju lovat mig själv att jag inte köpa massa strunt. Iochförsig är mycket av det jag köpte saker jag verkligen vill ha och behöver. Visar er lite senare vad jag fick med mig hem för nu ska jag ta något åh äta. OVERANDOUT

UPDATE 15:04 - Ska in till Kungsbacka och äta lunch/middag you name it med Jos nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0