why didn't I just gave it up

Jag känner mig stressad, det är alldeles rörigt i mitt huvud samtidigt som jag står i ett kaos i och med flytten. Trodde aldrig jag skulle säga detta (eftersom jag är van vid att ha flyttat mer än 6 gångr i mitt liv) men jag är rädd..rädd för förändring, rädd för att lämna vårat hus. Dessutom vet jag inte hur jag ska göra med mitt rum. Att ha ett skrivbord känns så handikappat, det tar så stor plats så funderar på att sälja min stationära dator, som jag älskar:'( och köpa mig en bärbar istället. choices choices.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag slängde ut min stationära dator för snart ett år sedan och köpte en bärbar. Det blev mycket mer plats i rummet och det är extra mysigt att ligga i sängen med datorn i knät :)

2010-03-16 @ 15:34:10
URL: http://malinaelisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0