THE CONCERT

Hahaha, jag vaknde nu. GODMORGON ;D Skulle kunna sova ännu längre men vill inte sova bort hela denna vackra vår dag. Vi kör en tokio hotel review: Otroligt bra konsert, blev dock väldigt förvånad att han som sjunger läspar ganska mycket haha, men tror det beror på att han är tysk. Tyckte dock de skulle köra mer tyska låtar. Han hade helt fantastiska outifts också, riktigt coola, de får faktiskt 5/5 möjliga. Efter konserten gick jag och Emil till McDonald's och åt sen mötte jag upp Cassandra, Rebecka, emelie och två andra tjejer som jag tyvärr inte minns namnen på. Vi festade på Parklane hela natten, hade riiiktigt kul. Är inte ute i Göteborg så mycket för varje gång ja är där får jag alltid en kille som plåster på köpet (alltså de förföljer mig), det hände mig även denna kväll. Sen tog jag 05:17 pendeln hem, har nog ALDRIG frysit så mycket som jag gjorde igår kväll. Övervägde flera gånger att bara ge upp och lägga mig i en buske för att vänta på att kyla skulle ta över mig. När jag sen äntligen kommit på pendeln satt jag ihopkurad mot ett element som efter 5 min började strömma kallluft från, det blev helt iskallt i hela pendeln och personalen sa att Ac.n pajjat och att de inte kunde fixa den förens de kommit till Kungsbacka. Så nu sitter jag här insvept i en varmfilt, tycker synd om mig själv och äter apelsin haha, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0