11 THINGS YOU DIDN'T KNEW ABOUT ME

Har laddat upp denna listan förut men pga.
inspiratonsbrist så bjuder jag på den igen.

1.
Jag är en sucker for boybands & nördiga låtar
2. Mitt ena ben är längre än det andra
3. Jag är en lipsill, gråter för allt
4. Det längsta förhållandet jag haft är kanske 2-3 månader ;D
5. Jag är glutenintolerant sen jag var 6 år
6. Jag har haft typ svart hår, gillade det men orkade inte hålla på att färga utväxten hela tiden
7. Jag pratar alldeles för mycket
8. Jag är jätte löjlig/töntig/wierd you name it, kan underhålla mig genom att sitta och göra konstiga ljud för mig själv.
9. Har aldrig kunnat knäppa med fingrarna och är grymt avundsjuk på folk som kan det
10. Jag har fått en kniv i benet, har ett stort ärr efter det.
11. Jag är rädd för havet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan inte vissla!

2010-03-13 @ 18:04:09
URL: http://malinaelisabeth.blogspot.com
Postat av: Elle

Okej :) Jag är med en lipsill!

2010-03-13 @ 19:48:42
URL: http://fashionforelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0