KOMMENTAR

ANONYM:
Hej, snyggt! Vart kommer kläderna ifrån. Och, haha det kanske låter konstigt men vad har du för bh? Köper du från hm? Har så sjukt svårt att hitta något som funkar

svar: tacksåmycket söta du. Toppen är ifrån ZARA, jeansshorts nudie sen till bhn då. Jag köper bara på H&M, har nästan bara sånnahär (LÄNK) , tycker de är snyggast. Tycker H&Ms bhar är bäst. Onödigt att lägga mkt pengar på underkläder för jag brukar endå bara använda en BH i 3 månader sen slänger jag den. Ett tips är att gå till typ "change" eller något ställe och få reda på ens riktiga storlek. Jag hade visst en storlek större en vad jag trodde. De flesta går runt med fel storlek.  Hoppas du fick ett bra svar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0