It's a beautiful day.

Jag har en rolig nyhet till er, kan inte säga så mycket än men ni får snart reda på det. Om ni har vart uppmärksamma har ni nog läst det någonstanns i min blogg tidigare. iallafall är "ledig" eller jag börjar jobba klockan 5 så nu ska jag sola! :D har inte haft en enda ledig dag med sol utan lyckas alltid jobba då eller ha något viktigt inplanerat. Men idag blir det steeek, laddar upp med skvallertidning, vatten, min blå prickiga bikini och sololja....Ah jag har inte köpt något sololja än! det får bli solskyddsfaktor 8 istället.



TALK TO YOU LATER <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

söt du är snygging! berätta nu vad det är för hemlis du har pågång, kom igen :D hihi

2010-06-03 @ 11:00:30
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0