Inte för att någon kommer att läsa detta men..

..Kan faktiskt kalla mig själv för en "perfektionist", när jag vill ha något ska det se ut precis så jag har tänkt ut det i mitt huvud. Det är typ omöjligt för mig att köpa skor och väskor för jag hittar alltid något fel. typ. fel färg, varför är dragkedjan i guld, varför sitter den remmen just där mm. AHHA löjligt iknow. De är inte ofta jag hittar något jag verkligen vill ha som är speciellt, därför köper jag mest "vanliga" plagg för att jag helt enkelt är för jvla petig. iallafall, hittade dessa skorna iförrgår på scorett. Är typ helt kär men...de är i fel färg, vill ha dem i beige och dessa är marinblåa. De är fina i blått men kostar typ 1100kr och då känner jag att jag hellre vill lägga pengarna på det perfekta paret.


Kommentarer
Postat av: Zandra

du borde verkligen satsa på att designa egna kläder :) skulle kunna bli din grej (och så blir du nöjd samtidigt) mmmm :)

2010-06-16 @ 08:48:57
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0