11:29

Är helt slut. Har gööör ont i magen och det har jag haft sen 4 dar tillbaks (måste till doktorn och kolla upp det, tror dock det är pga att jag har gluten). Kom hem vid 03:20 inatt, satt uppe hela natten med Norman och Tobias, hade vilda disskutioner och tittade på film. Riktigt trevlig kväll;D blir kanske en repris ikväll...om jag orkar. Ja, nu tänkte jag faktiskt sätta mig framför tv:n och senare i eftermiddag bli det att möta upp Ingrid på jobbet och sen åka in till Göteborg för lite fikamys.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

åhh stackare :( hoppas snart att det ska bli bättre.. verkligen! kram på dig!

2010-06-08 @ 13:13:08
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Anna

Heeej..

Ah,, va underbart att ni ska aka till Australien.. Det ar ett helt underbart land:)Jag bor i Manly och jag alskar det. Det ar nara till stranden och har far ni kanna pa den riktiga surfsidan av Australien;) Det ar 30 minuter in till city med farja och utelivet har ar ganska bra, beroende pa vad ni ar ute efter.. Jobb ar ganska latt att fa nar det narmar sig stor sasongen... Va ute i tid och ge ut sa manga cv'en som mojligt.. Nar e det ni kommer till Sydney??

2010-06-08 @ 13:24:08
URL: http://norskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0