THUMBS UP!

Skrev precis värsta långa inlägget så stängde sidan ner, irriterande. Idag har jag tvättat mina sängkläder, hängt ut dem på tork i solen och nu håller jag på att tvätta lite annat som jag tänkte packa ner i resväskan redan nu. Har köpt massa nya underkläder, ett vitt linne och lackleggings som jag också ska packa ner. Känns fräsht att ha med sig lite nytt. Nu tänkte jag tvätta min yankees keps med så det blir ren och fin. Ni kanske tycker det är lite wierd att jag redan börjat packa när det är typ 6 veckor kvar tills vi åker men jag tycker det känns bra för då vet jag vad jag packar ner + att man verkligen tänker efter vad man tar med sig, får ju bara ha med mig 20 kg + 5 kg i handbagage så det gäller att verkligen ta med sig sånt man har nytta av. Svårt att lämna kvar saker/kläder/skor här hemma. Mitt största problem just nu är hur Fan ska jag få plats med mina skor, de tar sjukt mycket plats och dessutom väger de inte lite heller. Har tänkt att ha med mig ett par converse, mina nya sandaler, mina pumps, mina scorett klackar och mina vita keds, de är inte ens många skor egentligen men jag får nog ta bort ett eller två par.


Kommentarer
Postat av: Zandra

det är jobbigt att bo i en resväska. det är det verkligen.. men sen är det så underbart att resa. det blir lixom.. en ond cirkel nästan. puss på dig!

2010-07-12 @ 16:08:03
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0