Eighteenth

Jag håller på att skriva en lista. Inte vilken lista som helst heller utan en lista över vad jag får lägga pengar på nästa månad. Resten måste sparas. Lite av det som ska inhandlas är en skinnjacka(som är påväg hem till mig, as we speak) , korsörhänge, något maffigt halsband, tyg till en klänning jag ska sy, hood, jeans, hög kjol, gubbyxor, vitt nagelack? Kommer säkert köpa massa annat onödigt endå. Men men tycker det känns bra att skriva en lista varje månad över det jag skulle vilja få tag i och så. Nu ska jag äta frukost och sätta mig i solen :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Väntar på svar om jeansjackan, det går lite segt :).

2010-04-19 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0