SVAR PÅ FRÅGORNA

Postat av: FRIDA
Vad kommer du satsa på för kläder i sommar?:) älskar din blogg


Jeansshorts! cykelbyxor, klänningar, Oversize linnen, mycket rosa och vitt.

Postat av: anonym
vilket plagg tror du kommer vara inne till våren? har du sålt din jeansjacka än?

Jag tror de flesta kommer trippa runt i converse som vanligt. Sen kommer nog många ha cykelbyxor. Ja, jag har sålt jeansjacka. Känns rätt sorgligt men också riktigt skönt.

Postat av: hanna
vilken digitalkamera är det du har? en canon, men vilken? :)
grym blogg!

Jag har en halv söndrig kamera som inte går att zooma med från canon, ixus 860 IS.

Postat av: malin brinde
Vilken är din favoritaffär? =)

Måste nog säga H&M, de har allt.

Postat av:
den är grym, har följt den sen du bytte sida typ =) gärna mer outfits, du har så fin stil =)

:) tack så mkt söta du. Mer outfits ska det bli;)

Postat av: Carina
1. Vad händer i sommar?
2. Planer på att åka till Stockholm?

Och ja, du har massa bilder redan men gärna mer. Jag älskar bilder. ;D

1. Har faktiskt inga planer för sommaren, vi får helt enkelt se vad som dyker upp. Det blir iallafall mycket sol och bad sen en helt del jobb eftersom jag åker till England efter sommaren.
2. Funderar faktiskt på att ta en liten resa dit upp under sommaren.

Tack så mycket <3

Postat av:
Något du inte klarar dig utan?:)

eeehm. vad svårt. Jag skulle nog inte klara mig utan läppsyl. beroendeframkallande.

Postat av: elin
har du något tips på studentklänning?

Det finns massor med fina överallt. tycker själv att man ska satsa på något man tycker om, det ska vara stilrent men endå speciellt. Sy en egen tillexempel. eller som jag, håller på att sy en kjol som jag sen ska ha till en korsett på min systers student. Så var lite kreativ;)

Postat av: hannah
Tänkte bara säga att jag älskar din blogg, jag skulle vilja se mer outfits:) Har du någon dålig vana? Hur sover du när du sover?

Tack så mycket fina du:D dålig vana är nog att jag pratar för mycket. Jag sover överallt:P
Postat av: Sandra
Vad händer för dig på valborg?

Ikväll ska jag hem till min vän anna med lite andra vänner. Blir förfest sen ska vi möta upp några till för att senare gå ut i Göteborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0