It's hard and i know that

Sådär, hemma efter en hel dag på stan. Skulle på bio ikväll men vi hamnade på en resturang tillsammans med Micaela och åt sushi istället. Har köpt massa fint på stan idag, hinner inte visa er nu för jag måste sova.  Ingrid höll på att mörda mig i trafiken idag föresten, när hon plötsligt fick för sig att köra mot trafik? haha, kanske var lite delaktig genom att jag sa att hon skulle köra ditåt. Fick oss ett gott skratt iallafall XD haha. Här har ni iallafall en dagens outfit + en göör snygg kjol jag provade, Vill ha en sån till min "korsett" i sommar men denna var lite väl mkt volym, GODNATT

Den underbara kjolen kommer från Lindex och kostar på tok FÖR mycket;D


Kommentarer
Postat av: Dikk Bluball

Cool look.

2010-04-24 @ 17:59:41
URL: http://dikkbluball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0