I JUST WANT TO FEEL FREE

Vilket otroligt fint väder det är ute, har precis suttit ute i solen tillsammans med min mamma en stund. Har jag glömt att nämna att jag älskar påsken, det är kanske den bästa "högtiden" som finns. JA, bättre än jul! Förra året vid denna tiden satt vi på ett flyg hem från Australien, tiden går fort. Nu ska vi snart äta påskbrunch och sen ska jag och syrran ut och leta påskägg i trädgårn, töntvarning?! hahaha. Även ifall det är en underbar dag idag...har jag gått och fått ångest idag igen. Så otroligt irriterande att den kryper sig upp sådär helt plötsligt. Vet anledningen den här gången...ja känner mig "instängd", jag kommer ingenstanns, kommer jag någonsin leva mitt liv så som jag vill leva det. Även fast jag trivs här så känner jag inte att jag kan leva mitt liv fullt ut, det finns så mycket mer jag behöver göra. Jag orkar inte "låtsas" längre, jag vill vara mig själv.


......glad påsk föresten, nu blir det påskbrunch;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0