GODMORGON

Har knappt sovit någonting i natt, har ju ingen "rullgardin" i mitt fönster än och jag är inte van vid att sova när det är ljust så ja måste ta och göra något åt saken. Just nu försöker jag täcka fönstret med en tavla och en spegel men det hjälper inte särskilt bra. Sjukt irriterande att man inte får sova ordentligt och vaknar klockan 8, när man kommit hem vid 02:00 på kvällen. Får ta och köpa mig såndär man har för ögonen så jag får sova ut lite.

NU: har precis duschat, ska snart sätta mig ute i solen och äta frukost.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag hittade den på Cervera :)

och den finns i vitt och i svart.



kram :)

2010-04-09 @ 11:16:28
URL: http://annawilliamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0