CRAP DAY!!

Känner bara att allt känns så otroligt frustrerande just nu. Att bara svara på sms är en stor belastning för mig just nu. Sen har det hänt en massa annan skit också, råkade backa på en annan bil idag. Han kom så fort så hann inte se honom innan jag backade. Han blev skit sur, förvånar mig inte men jag var den som fick agera som en vuxen människa. Det som skrämmer mig mest är att jag måste ringa och berätta det för min pappa nu. Sen skojade Therese i jobbet idag att jag såg ut som en köttbulle, sen råkade jag trycka in henne i väggen med min rumpa då sa hon att jag hade en stor rumpa. Sen kom Eric med den snälla kommentaren, var tjock du är idag madde. HAha skämt åh sido, men kul att man får dessa tre kommentarerna inom perioden av en halvtimma. Nu ska jag svara på alla mina 7 sms ja fått idag, laga middag med min syster, gråta några tårar sen ska jag in till kungsbacka, lämna jeansjackan till en tjej sen träffa Norman. Har lite nytt att visa er och ett syprojekt på gång men det tar vi senare. TALK TO YOU LATER


UPDATE: pappa blev inte alls sur, nu känns mitt hjärta inte lika tungt:)


Kommentarer
Postat av: Therese

nu känner jag mig as elak =(

2010-04-29 @ 19:53:41
Postat av: Madeline

Therese: nej men herregud det var ju bara på skoj, jag tog ju inte åt mig. tyckte det bara var kul att ja fick höra det tre gånger ahha :D

2010-04-29 @ 20:10:21
URL: http://adelinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt att din pappa inte blev arg, !

2010-04-29 @ 21:07:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0